WELCOME DUDE :D

Thank You For ViewIng My BlOg.! :s


Sabtu, 23 Julai 2011

21 haribulan 7

Kerjakerjakerja!!    
Perkara yang terpacak kt dlm kepala otak aku sekarang!!
tp x per..
ptg tu aku nak pi tgk perlawanan bola kt stadium..
M'SIA vs CHELSEA kakakaka..!!    
boleh la hilangkan tension cikit knknkn?
perhhh... !!
ramai nyeee manusia kat stadium..!!     
(huhuhu mcm aku bkn manusia plak knknkn?)    
arrgghhh lantak kn yg penting aku dah sampai pon kat cini...
dalam jam 8 dah berpusu2 orang...    
apa lg masing2 dah bersedia nak tengok perlawanan lah..  
  ada yg bergendang2 ada yg ketuk2 ada yg bergambar ada yg memekik2....
perrrhhhh terbaik la korang penyokong setia chelsea..
kekekeke..
yang aku x boleh bla masing2 pakai baju CHELSEA tapi menjerit2 malaysiamalaysiamalaysia...!!
lantak la korang sokong yg mana asalkn korang bhgia
 (nasib bola ada 2 team kalu 5 team x tahu nk sokong mana 1 plak..huhuhu)

p/s : happy sgt2..!
(DiaryKisahHati)

Tiada ulasan:

Pengikut