WELCOME DUDE :D

Thank You For ViewIng My BlOg.! :s


Ahad, 18 September 2011

LOVE LOVE LOVE...!

hye semua..
sekian masa...
cukup masa dah tiba sy nak update new post kat blog sy nih..!
alhamdulilaah kehidupan amt2 bhgia...
thanks god...
:D


byk perkara berlaku dan berlalu ngn cpt..
semua nya berlaku ngn trlalu pntas..
pcintaan aku wif Z x brtahan lama...


actually x update kn pon bile kami kapel n ptus..
mgkin sbb ati ni xblh nak trima LOVE dye spnuh hati..
aku akui...
aku dah cuba sygkn dye spnuh ati tp
ati aku xdpt brbuat dmikian..


tp apa2 pon skrg dah trungkai..
kami xde jodoh...

;(
redha
pasrah
terima
ketentuan ilahi..


semoga aku akn bhgia bersama insan ITU
1 hari nnti..
aminnnnnnnn...
;)
chill...!!!!
by :diarykisahhati




1 ulasan:

bajukurung berkata...

jodoh pertemuan mmg sukar diramal...kdg2 rase suka sgt..tp bila da dekat bukan die yg boleh di syg...kdg2 rase x suke..tp bile dekat rase sng sgt...pelik kan? (^__^)

bajukurung
http://www.menitiperjalanan.blogspot.com.

Pengikut